3 Augusti

Hej, jag har inte uppdaterat på meeeega länge känns det som:(
men iaf:)
3augusti tog jag ut honom på en sväng, han var STEN hård i munnen och släppte ingenting alls.. stretade och bråkade HELA tiden, jag orkade bara inte med det, så jag red en kortare runda i låg,lång form, jag orkade helt enkelt inte bråka.. men när vi kom hem, tog jag loss tyglarna så tog jag ett grimskaft och satte på snodden, (säg vad ni vill, men den behövs och min tränare säger att jag ska ha den ibland så jag tänkte, varför inte nu, när han ändå bara bråkar!?) iaf, så gick jag med honom ist. Funkade jätte bra, det är verkligen underbart att se hans steg, när han JOBBAR och inte bara springer på som en idiot;) Känns som han kommer bli en liten stjärna:DD<3
Iallafall tyckte jag det gick bättre:) så jag släppte ut honom, och tog in lillen i min "träningsvolt" eller vad man ska kalla den..xd;) han har ett öra riktat mot mej HELA tiden, håller på att busa med honom mest, leka, hoppa lite och ja, för att han ska tka det är kul att vara där och träna med mej:) han är sååå duktig(L)<3
kommer lite bilder:) Tog dessa när jag kom hem från Tritill:)<3
Ibland älskar jag min mobilkamera:D
lillen fattade inte varför jag låg på marken och tog kort på gräset? o.O x'd<3
hehe, blev en liten bildbomb med:0 :)
Kommer ett till inlägg sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin