Det går inte att beskriva..

Som sagt, Det går inte att beskriva min ponny, han är så sjukt underbar!<3
Jag pallrade mej ut innan, tog av han täcke, gosade lite och tänkte att jag kan lika väl träna lite med.. Så, på med tränset, och ett grimskaft, vi tränade endast på att stanna när jag stannar, backa, och ändra steglängd, han var så sjukt duktig, så jag tog på mej grejorna och hoppade upp på honom:') "red" endast runt huset, men känslan, han kände nog på sej att jag var sjuk, för han tog det sååå lungt och riktigt väntade på mej:'D Red i lång lågform, det är det han behöver just nu, jobba ordentligt med ryggen:) Det är underbart att se att han ändå inte är så överdrivet tjock:') jag har ju inte ridit ordentligt på länge typ en vecka..:o eller nåt..;S
han var såååhäääär duktig!<3 Jag orkade dock inte kräva eller jobba igenom ordentligt i sidorna, bara kollade så han var med på noterna..:)

ÄLSKADE PONNY!<3


hejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin