emma<3

Nu är det såhär, att jag tänker bjuda på en bildbomb, från i Tisdags när Emmis var här och Fotade:DD
Han är smörjad där, men älsklingen är söööötaste<3
Jag: komigen älskling, visa din snygga sida!!!Snälla(a)
Rocker: Äh, låt mej sova idiot!-.-
Emma: ASG!:DDDD
Min ponni<3, Hungrig, Smutsig och TJOCK!:(
jajjemän, han är snygg, men lat:D<3
Lillis:D<3
Emma och Mini:DD visst är han söt med rosa vojlock?:DDD<3
hahah försökte ställa upp honom..xd
Snygging<3
Wrooooom! hehhe visst var han söt i lidor?:DDDD Det är bitarna jag klitte av från Rockers, dom passar lillen utmärkt:D fast, jag tejpade ojämt enligt emma;o x'D
Tjockisen Hoppar:D
Snyggingen vilar^^
Rocker stog och inspekterade hur man skulle göra över pinnarna som var höjda..*hm, det måste vara så att man springer rakt på dom, så försvinner dom?:DDD*
Men den söte gjorde HELT rätt:'D<3 Jag trodde faktiskt aldrig han skulle klara den hjöden med den magen han har..xd, det betyder att lite av den är BORTA:DDD<3
Ser ni örat mot mej?:D<3 snutten<3 men han fattade inte vad pinnarna gjorde, dom var bara ivägen:(
Men då visade vi upp vad min skatt kan:'D det trodde ni inte va?:D<3
han är visserligen inte nere, men på GOD väg:)<3
Godis och mys efteråt<3
Lillen blev nog lite varm efter passet, och rullade sig medans han hade uppmmärksamheten av oss;)
Mini kan med buga, dock inte lika bra, som här, fick han dåååligbalans och tippade mot mej..xD men allt är inte lätt från början;)
Full koncentration:D xd visst är jag underbar?:D xD
på väg upp på stenen:D
Saknar Rocker..xd tönt<3
Dooooktigponni<333333333
SötEmma och sötMini:D<3 visst är dom bedårande tsm?:'D<3
haha lååångt till marken måste jag erkänna:'D
Kraaamis:D<3
Emma vill med testa sitta på mini:D
han är ju underbar, aldrig riden, och tillåter snällt att man sitter på honom så?:'D<3
Kramiiiiiiiiiis<3
Emma älskar Lillen - Lillen älskar Emma = Underbart<3:D
DET är min tjej, låt henne vara eller få med mej att göra!:')
Emma är bästa<3
-
snart kommer kanske en till bildbomb:DD xd

Kommentarer
Postat av: emma

höhö.. vi hade sjukt mysigt<3 puss finaste du<3

2010-08-20 @ 23:07:10
URL: http://repgrimma.blogg.se/
Postat av: Natalie

ja det hade vii:DD<3

2010-08-21 @ 09:45:16
URL: http://littleredrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin