Förlåt!

Förlåt..
Jag har verkligen inte haft lust att uppdatera.. MEN, jag kollade statestiken elr va det heter och såg att folk vart inne på bloggen idag med:o utan inlägg:'o OMG, älskar er som läser:D<3
Jag borstade bara Rocker igår, myste och lite, han höll på att tappa båda bakskorna..:/ så jag tänkte att han får vila tills vi skor om honom, sen ska han sättas i träning igen:)
Lillen har jag inte gjort så mkt med, imorgon måste jag smörja honom :( stackarn har ju eksem:(<3
Idag var jag med Simone, vi släppte in lillen i "hagen" och tränade, varken jag eller Lillen kunde koncentrera sej så det gick väl sådär, han har så jäkla mkt energi den lille hästen oo: haha han är så söt så:D<3 Vi löshoppade honom lite idag, SHIT, jag trodde verkligen inte han kunde hoppa såpass högt med sin mage:O xd och det skumma var att han såg jätte smidig ut:O hahah busponnin sprang som en idiot fram och tbx idag med..xd han verkar tka det är kul iaf, för ett öra mot mej och det andra rakt fram..:') ska försöka "dressyra" lite med honom...:) höhhöhöh det kommer ju gå såhär |---| bra xD
jaja, man måste ju börja träna för att komma ngn vart:)
Kollade även skorna på Rocker idag, han hade tappat vänsterbak. Och troligtvis högerbak nu med.. fram skorna sitter as bra:o ;s ska ta en bild sen och visa hur han sliter:O
Jag skriver ett inlägg senare om hans alla sår på mulen:o
kööösss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin