middag

När jag kom in från min "runda" med lillen gick jag in och åt, satt vid datorn en stund och kollade på tv, det var
"Big Time Rush" - nickelodeon hhaha det är faktiskt bra:D xd
och sen en halv timma efter det var det
"One Tree Hill" - kanal 5
JAG ÄLSKAR OTH!<3 så jävla bäst, förlåt men jag älskar de o.o jag börjar nästan gråta när eftertexten kommer:( xd
iaf, så kl halv 5 gick jag ut igen, tog med lite morötter och mina spön mm. och gick till min "träningshage" mot min förvåning kom båda fram till mej och ville in och träna o.o jag var väl dum, men jag släppte in dom en stund, så gosade vi och myste:D<3 underbart jag litar på dom massa nu<3 båda två:)<3
sen släppte jag ut Rocker igen, och satte upp ett hinder på ena långsidan, och galopp-bommar på andra sidan, tänkte att Lillen skulle träna lite på avstånd och sånt:) Funkade hyfsat:) så jag höjde två av galopp-bommarna en bit så dom låg på 10-15cm kanske.. Det funkade ganska bra..:) så jag höjde lite på andra sidan med:) blev väl ca 30-40 i ena änden och 10 i andra:) jag ville inte att de skulle vara rättuppstående, utan det "låg" som ett halvt kryss typ..:) tränade lillen där en stund längre än jag brukar, och ändå ville han inte gå ut ur den, han tkr det är sjukt kul att jävlas med mej och byta varv när han känner för det..xD jaja, just nu håller vi på att träna på att han INTE ska vända med baken mot mej vilket han gärna gör.. funkar bra ibland, och ibland inte..:) iaf släppte ut honom sen, och då smet Rocker in:o så jag tränade honom något varv med, vill inte att han ska springa så mkt när han har tappsko och lössko..:(
så ja, jag var ganska nöjd när jag kom in:)
-
Sen satte jag mej vid datorn igen:)
kom in vid typ 18.15,
skriver mer i nästa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin