morgon

i morse gick jag upp ca 9.. Måste vända tbx dygnet osv..-.- Menmen, jag gick ner, drack ett glas oboy och gick ut, tog in Rocker borstade och pysslade med honom , flätade manen osv, i 1.5h typ.. Smörjde även alla sår jag kunde hitta med helosan!, hoppas han blir bättre lilla plutt<3
försökte fota resultatet, men ponni vred huvudet hela tiden..xd
jag är sjukt nöjd med den flätan:)
han smet iväg:( men ja, andra flätan:)
Sen tog jag in Lillen en stund och borstade av, tog hovarna osv, han blir otålig direkt den lille busen:o
så jag smörjde honom, och gick en sväng med han:) runt huset..xd 100-200m kanske..?xd han tkte iaf det var roligt:D
-
kommer skriva tre till inlägg, kanske 4 för jag har vart duktig idag och det är tråkigt om de bara blir ett långt inlägg, då är det bättre med några mindre tkr jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin