Ponnie:)

gick upp ovanligt tidigt.. 10 i 10 o.o :D menmen, har lovat mamma att gå upp runt 10 nu denna veckan för att vända tbx dygnet xd hon gillar inte att jag är uppe tills dom ska gå till jobbet? o.O'

vaknade
åt
bytte om
gick ut!
skulle rida en sväng med Jennifer och Tritill:)
Rocker var inte kul alls idag, bråkade massa och var bara jobbig:( menmen, kan inte alltid gå bra, han hade värsta räääcer galoppen idag:'D<3
mysponni, MEN han har fått massa sår på mulen, nya varje dag o.o fattar inte vad han gör:( och han är ju livrädd för blue spray så jag får spraya på een bomullsbit och sedan hålla på såren, vi måste åka t ge-kås så jag kan köpa en  salva mot sår med..;o :( tråkigt att han inte gillar sprayflaskor;( han stegrar nästan o.o
ajja, det går väl att träna bort..

tränade lillen lite när jag kom tbx, han kan nästan BUGA:'O<3 DUKTIGPONNI<3
thihih:D fast han är lite nafsig och sånt, men det ska vi träna bort.. han vet att jag brukar hålla en morotsbit i handen men jag ska få honom att fatta att han måste vara duktig för att få..:') ska bli strängare med det, men idag gick han ner jättefint och stog kvar en stund t.o.m:'D<3
jag kanske går ut och tränar ikväll igen, fårse, ska kanske rida Rocker en bit i grimma :o :DD men får se vad han säger om det..xd

och TACK Sandra www.ponnybruden.blogg.se dom förklarade skillnaden på sidvisningar och unika besökare:DDD


köss på er:) skriver kanske senare, jag vet att det är tråkigt utan bilder, men så blir det ibland..:) på tal om det kommer LINNEA snart, då kommer ni troligtvis få MASSA bilder:D<3

ajja, nu ska jag se på tv:) hejdå:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin