stackars ponnin:(

Imorse när jag tog in Rocker för att titta hur skon satt, trodde jag nästan den hade lossnat, men den satt där.. och kunde inte med att släppa ut honom så jag gick runt huset med honom.. vilket jag inte skulle gjort, för när vi kom tbx så hade skon vridit sig så den saken som ska vara framför hoven för att skon inte ska åka bak satt rakt in i hoven ;S såg det ut som, den kanske hade gått av, jag vet inte..:s jag fick iaf panik och ringde mamma, och pappa, ingen svarade, så jag väckte syster, men hon sov-.- så jag ringde mamma igen, så hon ringde våran hovslagare, granne.. så han kom upp och drog av den, det kändes så bra att Rocker slipper den nu, på Lördag ska han bli skodd, troligtvis på eftermiddagen:) Underbart!:'D
jag tog bild på hur han sliter.. syns inte så tydligt, men jag lägger in bilder sen:)

btw, snaaaaaaaaaaaaart ridskola:'D<3

bild repris, men jag har bildbrist:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin