GodMorgon

Eller Middag blir det väl..xD
Idag tänkte jag ta en till mysig skritt-tur tror jag, känns som det behövs för att jag börja lita på honom igen, försöker ställa honom mycket och i lågform, han tycker det är jättejobbigt:( Men vi tränar:D + Igår gick han i öppna jätte duktigt, kanske är det för jag kommer åt honom mer utan sadel:)
Jag tror vi ska fira våran 2månaders tid idag:D får la ge honom en Morot innan turen eller något;))
har inte så mycket att säga faktiskt, mer än att hon är tillsalu nu..(fråga inte.)
får la hitta en liten blid på han;) har inte så många på denna datan, men får en från första dagen:D
Första dagen, nyligen hemkommen<3
SÖTASTEBÄSTASTEÄLSKADE<3
hörs senare;) kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om, mer om hur jag gör när jag rider honom, hur jag gör i stallet, i  hagen och ja, :) säg vad ni vill att jag ska skriva om;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin