(Y)

Nu ska jag äta sen ska jag ut till min lilla ponniplutt:)
tänkte rida som jag gjort de tre senaste dagarna, barbacka och lösgörande:) man börjar äntligen se muskler i överhalsen, där dom ska vara, han och också blivit mjukare i underhalsen= Musklerna är flyttade, vi har fortfarande sjukt mkt arbete kvar med den halsen, och sen måste jag träna på att få under hans bakdel ordentligt, utan att han tappar tempot, för när han väl får bra, så saktas tempot ner något fruktansvärt:O
jaja,
Rocker kommer få vila Söndag-Tisdag:)
alltså kommer jag inte uppdatera här under den tiden, jag ska iväg, och kommer inte ha någon kontakt med datorer:)
men jag uppdaterar senare hur det gick;)
Jag och Tritill gubben <3
Hörs sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin