emmaaa

idag har emma vart här :D ( http://repgrimma.blogg.se )
Vi red :D
Han var sjukt jobbig i början, stel och jobbade KASST!, sen när han var uppmjukad ordentligt var han riktigt mysig:'D<3
hehe, fast vi bråkade liiiite^^
han var iaf snäll mot Emma!:D
film kanske kommer senare!:D
tänkte bjuda på några suddiga bilder på Rocker och Emma:D
tänk på att det är första gången hon rider honom barbacka, och 3 gången totalt.
jag satt ner xd HAHA, han är sååå ful (L)
hah stel och jobbig säger Emma!:D
steget (y) jappjapp:D
ingen kommentar..xd
fina älsklingar<3
en styck glad Emma:D
HAHA!, han ser stor ut och Emma ser mini ut:D
-
trav är jobbigt.
haha..xd
finisar!<3
efter jag hade ridit en stund, och mjukat upp fick Emma testa igen, bättre resultat!:D
hahaha!
snyggingar ? svar ja!:D
galoppsii!^^
det fåår räcka med bilder:D  har fler, kanske kommer imorgon!^^
hejdå, nu ska jag duscha och sova:D

Kommentarer
Postat av: emma

men HAHA, vilka miner jag gör på vissa bilder xD

2010-10-05 @ 21:12:52
URL: http://repgrimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin