HästMässa

Idag var jag och mamma inne i Borås och tittade på hästmässan, träffade trevligt folk och hade kunnat gå där huuuur länge som helst:'D
Köpte en repgrimma! (äntligen!) och ett rep :DD
där har vi det:D
ÅÅÅÅH, han är bara sååååååå snygg i den!:'d
tack Cilla för hjälpen!:)
när vi köpt detta tittade vi på Tobbe Larsson, han som har "Ponnyakuten" fick se han och fantastiska Nicke. :')
sög åt mej varenda ord som en liten svamp!:D
tkr även det var bra att han tog hästen i första hand och sej själv i andra hand, tex sa han ungefär så här
"ja, när vi var i Wnågonting så var Madonna och tittade, jag visste ju om det, senare kom det en till min loge och sa att Madonna ville träffa ..... Nicke."
"jag är så glad att jag får följa med honom runt om i europa"
hahah:D så underbart:D
JAG MÅSTE SE HAN FLER GÅNGER!, han är en av mina största förebilder!:D
han ska dit imorgon med, funderar på att fråga mamma om vi kan åka in igen^^
när jag kom hem tränade jag honom lite,
SÖTE HÄSTEN!:D
visst är det fint med blått på han?(a)
hehe, funkade jätte bra tkr jag:DD
nu ska vi äntligen börja träna på "riktigt" :DDD!

Kommentarer
Postat av: Ida Nylén

söööt han är ! :)



jätte gullig repgrimma gillar färgen =)

2010-10-10 @ 10:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin