igår.

Igår var min ponny helt sjukt bäst.
ibörjan stegrade han lite, för det var en vääääldigt farlig enbuske.. den kunde ju lixom attakera om han gick förbi!?:o
sen var han jättepigg:'d
ibörjan när jag travade var han lika seg som vanligt, men så sssch'ade jag igång honom, JÄKLAR vilket tempo han hade sen, det blåste massa med, så kan va därför han var piggare med:'D sån trav har han aldrig haft förr..:') + han går MER och MER i form. i trav, och i skritt, galopp tränar vi inte än, iiih, ponnibäst<3
haha, han är knasig.
när jag köpte honom hade han ingen vänstergalopp över huvudtaget..
igår hade han knappt högergalopp.. xd
knasponni<3
jaja, nu ska jag möta emma, sen ska vi rida dressyrbarbacka. :D<3
kommer bilder^^
dock bara mobilbilder..xd men jaja:D
måste gå..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin