tjo

AH
jag vet inte vad jag ska säga..
Jag är Glad, Trött, Lycklig, Spralig, Nervös, Varm, Kall, Skakig och har ont överallt..
MEN FYFAN VILKEN DAG!:'D
Orientering i skolan, började 9.30 så fick sovmorgon (y)
Jag och Fia tog 9/9 kontroller och var inne 10 minuter innan IG tiden, så G eller VG iaf:DDD
Sen åkte vi t Linus, och sen t skolan, åt pizza och tbx t skolan :o Sen åkte vi hem runt 3 .. Då bytte jag om och gick ut och började städa i stallet, så ja, ska fortsätta imorgon^^
Rocker har vilat hela veckan tyvärr, jag  har varken hunnit eller velat rida.. o.o Dock känner jag suget nu, så ska rida imorgon, ska se om min kära syster vill fota^^
Ska iallafall vara modell åt henne imorgon:DDD
ja, Åter till dagen, städade i stallet, gick in, och såg att hästarna hade kommit upp till huset så gick ut med en morot och gav dom.. :) Rocky följde mej som en liten hund:'D Sen i en Idol Paus gick jag och mamma ut och skulle hämta dom, så var det massa mörkt så jag lyste med lampan och ropade på Rocker, så kom han gående mot mej :'D jag blir lika rörd varje gång:'))))<3 älskade häst<3
så han fick komma in, la på han ett fleecetäcke nu övernatten eftersom han ska stå inne. Gav han sitt foder och sen smörjde jag lillen, och gick in igen^^
Tittade på idol igen och såg att Juryn skickade DANIEL NORBERG vidare:'DDDD<3 tur att man kan lita på juryn:'D<333
nu ska jag ner och titta på resultatet:DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin