bilder:D

från dagen^^
sötaste bästaste älsklingen!<3
Idag red jag en sväng, inte så långt eftersom han inte är igång, MEN, ni ska bara veta hur jäkla bra han bär sig i skrittten nu:'o jag blev jätte förvånad, jag tog bara lite i tyglen och han ba *pooff* ner i form och trampade jätte bra under sig o.o även i traven då och då gick han super;o dock blev han lite stark vid vissa tillfällen, menmen kan vara för han har stått..^.^ det var inget man störde sig mkt på, jag älskar honom ändå;)
ibland, när jag kramar honom, eller alltid när jag kramar honom tänker jag, "shit, tänk om vi inte köpt honom, vad skulle det blivit av med mej då!?" så får jag tårar i ögonen, jag ser så enorm skillnad, både på mej och han, vi lär oss så mkt av varann, och tillsammans, Mamma säger det ibland när hon rider och jag går brevid, han har mer koll på mej än ALLT annat. stannar jag stannar han, springer jag springer han osv..^^ inte alltid bra kanske..xd mamma tkr han är mega tråkig^^
jaja, jag älskar honom:'D<3
ska se om jag hinner rida en sväng imorgon med:D^^
(kommentera inte att han har 3boots. den ena gick sönder i slutet av rundan, så den är i skogen ngnstanns o.o dock kollade jag, inga skador^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin