bråk..?

en anledning till varför uppdateringen är kass är för att min systers dator är sönder och på lagning så hon har denna 24/7. lagom irriterande.. Jag får knappt låna den för att läsa bloggar 5 minuter.. Iallafall, nu kom pappa och sa att jag fick ha datorn en halvtimma iallafall! :D
Vill inte att de ska bli bråk heller så hon får väl ha den..

Jag följde med Hanna hem igår kväll och sov där! Vi kom hem runt 3 i natt, sedan såg vi på tv en stund, och såg sedan filmen Disturbia eller vad den nu hette, fyf*n va läskig den var stundtals..xD Fast, vi satte av ljudet, så man kunde titta iallafall!
Vi somnade runt 6-7 imorse, sedan vaknade jag 9 men då sov Hanna så jag somnade om.. Vi gick upp runt 12 tror jag, sedan solade vi till ca 2. Och kl 3 satt vi i kyrkan, och usch vad långdraget det var där!
Sen åkte jag till Ätrabygden för banbygge!
Imorgon är det tävlingar där! :)

Imorgon ska vi till Varberg! Åker nog runt ge-kås, blev aldrig sist.. Ska även skritta ponniplutt imorgon, på Tisdag ska vi på Hopplektion! :D

Har inget mer intressant att skriva.. Puss!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin