Långfredag..

passande namn på denna underbara dag!

Fredagen har verkligen varit jättelång tycker jag, vaknade tidigt och åt frukost ute somsagt, låg sedan i solen och stekte ett bra tag, satt med lammen på gräsmattan och myste, gav mej ut och red vid 5 och red hem till Sofia (och glanni) där mamma och pappa var.. Ställde in Rocker i en box och satt där ungefär 40-45 minuter, sen red jag hem igen, mycket mysigt! Rocker har nog aldrig varit så possitiv..!
Väl hemma kom det några grannar som ville titta på lammen, så fick hämta Saga och Stella, så var jag ute med dom ett tag.. Efter det hoppade jag in i duschen och begav mej sedan till Farbror och Marina! :D Nu är jag hemma, och dödstrött.. Ska därför hoppa i säng nu.. ^^
Första natten utan täcke för Rocker idag.. Jag tror nog han överlever.. Får hoppas de blir bra väder imorgon!

finaste ponnyn i världen!
Godnatt!
- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin