9A

Hejdå 8A - Hejsan 9A

Usch, vad hemskt.. Jag har aldrig velat börja 9an, då har man bara ett år kvar med den "nya" klassen som då blir gammal, och så måste man börja tänka på framtiden, vad vill jag igentligen bli när jag växer upp!?
Min största fråga är, vill jag jobba med hästar eller inte, jag tror jag vill det, men jag är inte säker, känns som intresset kan "dö ut" lite eller hur ska jag förklara.. Om man gör det man älskar varje dag hela livet känns det inte som det blir kul och spännande längre.. Nej jag vet inte vad jag babblar om..
Jag tänker ta vara på varje stund i underbara 9A! Vi är helgrymma och känns som en enda stor familj! Ska även satsa på betygen detta år. Vissa låg lite risigt till i 8an.. Ouups.. Datorns fel!
Nej men som ni förstår kommer skolan gå först, sedan hästen, vänner och datorn kommer komma absolut sist. Det hoppas jag ni förstår. Jag tänker verkligen gå in för att få bra betyg, sedan hur det slutar är en annan sak.. ;) Tänker inte heller nämna vad jag satsar på i vilket ämne för klarar jag det inte kommer jag bli krossad.

Det jag vill få fram är att jag troligtvis inte kommer uppdatera lika mycket som vanligt.. Men det har ni nog förståelse för, ska försöka få till MINST 2 inlägg om dagen, men sedan  kommer det komma dagar med mer/mindre inägg också!
- Natalie

Kommentarer
Postat av: Linnea Göransson

Förstår vad du menar vill inte heller börja 9 egentligen:(

Men det ska vi klara ;-)!!!!!

2011-08-18 @ 17:26:58
Postat av: Linnea Göransson

Förstår vad du menar vill inte heller börja 9 egentligen:(

Men det ska vi klara ;-)!!!!!

2011-08-18 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin