bästa ridpasset på länge!

Shit vad underbar min ponny var idag!
Jag finner inga ord..!
Hur stavar man bäst? - L I T T L E  R E D  R O C K E R!


Vi red somsagt in på en ny väg idag, för att se vart den gick.. Vi vänd några gånger och testsa småvägar på vägen eller hur ska jag förklara, haha! Iallafall, vi hittade en väg som tog oss till en annan grusväg, som vi brukar rida på.
Dock var det en klippa vi stog på, det gick att ta sig ner, men vi fick hoppa av hästarna och visa att det gick att gå där, annars hade dom aldrig gjort det, Tritill totalvägrade, men såfort jag hoppat av Rocker och gick där följde han efter, han är fantastisk! Han litar verkligen på mig i såna lägen!
Likadant när vi red här om sisten, så skulle vi över en bro, och Rocker flög fram och tillbaks och skulle inte över, men så hoppade jag av och då lunkade han lugnt över brevid mig! :'D

Nej, nu försvann jag från samtalsämnet! Tritill följde efter när jag och Rocker klarat det, såklart! ;) Men sedan kom nästa problem! En bäck..! Efter många om och men klampade Rocker iallafall rakt igenom och kom upp till grusvägen. Likadant gjorde Tritill! Sedan red vi hemåt, hästarna var rätt trötta i huvudet och så är det skola imorgon så kan inte rida hur länge som helst.. ;)
Men nu till varför han var totalt fantastisk idag!
Han sprang som en riktig idiot, framframfram tänkte han, det var helt underbart, även om jag hade aaaaningen dålig koll ibland.. Menmen, sålänge han är framåt så är jag glad! ;) Detta gjorde att en ovanligt glad Natalie lät sin syster skritta av honom, vilket inte brukar hända eftersom ingen annan får rida honom nu när han är under igångsättning..!

Vill bara tillägga att jag älskar min ponny!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin