God förmiddag!

Märker att statisiken sjunkit massor, kanske beror på att uppdateringen ligger lågt.. Förlåt, ska ändra på det!
Igår satt jag inte vid datorn, inte så jag hann uppdatera här iallafall.

Gårdagen spenderade jag i Halmstad! Kollade på The Tall Ships Races, fast inte så många båtar som kommit in när vi var där, på kvällen var det Rix Fm Festival! :D Med, Jay Smith, Eric Amarillo, Loreen, Erik Segerstedt, Vincent, Eric Saade och Ulrik Munther! :D
Saade och Munther är mina pokjar! <3

Har bilder från när Saade hade genrep, vi stog förlångt bak sen när det drog igång så blev inga bra bilder eftersom jag hade mobilen bara.. Har även en film när dom kör igenom en låt, Popular tror jag, men min h*lvettes mobil funkar inte än, så det blir utan ljud!

I onsdags var jag ute och gick med lillen!

Idag ska jag ut och skritta med Rocker, inte alls sugen, menmen!
Ska försöka träna lite med minimannen med! :)

Nu ska jag ner och äta! lovar mer update sen! :)
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin