Hann inte!

Hann inte uppdatera i morse, och ja, inte fören nu!

Vaknade så drog jag och mamma ner till Varberg där vi var tills sen eftermiddag! Handlade lite smått och gått, något ni kommer få se inom snar framtid. ;)
Åkte även om ge-kås hem och där köpte vi mer smått och gått! bl.a. flughuva till rocker och en salva till mini.

När vi kom hem, runt kl 6 red jag och Jennifer iväg, mötte upp Sofia och Glanni så red vi en sväng alla tre! Rocker var riktigt fin idag faktiskt, dock blev han lite stark stundtals och föll in i galopp istället för att öka traven, men han är bara bebis så han väljer ju det lättaste.. ;) Däremot är jag rätt stolt, en 5 åring som kan skritta medans två andra hästar rejsar iväg så gruset skvätter! Han är tuff min goding! Han var dock med på noterna när jag släppte iväg honom efter dom!! Haha plutten jobbade jättebra hela rundan nästan, därför hoppade jag av och skrittade av förhand.. Tyckte han förtjänade det, så släppte lite på sadelgjorden och gick brevid.
Blev tyvärr inga bilder för vi hade fullt upp att ha koll på våra små ponnysar! ;)

När vi  kom hem var Rocker lite svettig så han fick stå inne medans jag åt, och sedan släppte jag ut honom och tog in miniman och smörjde.. Borstade även av honom snabbt, får bli nogare imorgon! Tog ut honom och nu sitter jag här.

Är hyfsat trött så jag tror jag ska sova snart..

Vi hörs imorgon! Då lovar jag mer än ett inlägg iallafall! ;)
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin