Kvällen..

Jag tycker det blir kväll alldeles för fort nu för tiden! Fast jag är redigt trött så kanske skulle ta och sova tidigt idag..?
Har iallafall vart ute och mark/lasttränat med RockiePockie, han skötte sig riktigt bra faktiskt! Och han var stundtals med på varje rörelse jag gjorde, sedan kunde han försvinna i sin värld en stund, men över lag var han sjukt duktig, och han gick in i transporten när jag stog på sidan, så duktig var han! Dock backade han ut när han märkte att jag inte följde med in.. Haha, söte!
Inatt får han ha på sig regntäcke med fleece. Ska ta av det imorgon. Han tycker det är skönt när det regnar, det är jag som tänker att han borde frysa när det regnar och regnar och regnar på honom hela tiden..

Nu är jag dunder trött.. Godnatt!
- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin