Orkar inte..

Idag har jag vart i halmstad och shoppat, direkt efter åkte vi på fotboll och sedan red jag ut med Lina, orkar inte gå in på exakt hur han var, men han var ovanligt rolig ( igen! ) Lasttränade i 35-40 minuter sen med, sedan var både jag och Rocker heelt slut! Haha! Lillemannen stog inne medans jag red. Tänkte att han kunde få vara ifrån gräset ett tag.. ;)

När jag skulle ta ner hästarna till hagen tog jag båda samtidigt, men insåg rätt snabbt att det inte funkade, Rocker fick panik när han såg att tråden låg i kanten där han skulle gå, jag har aldrig sett en så stressad häst, det var bland det värsta jag sett. Självklart stressade han upp Lillen med, och jag bara stog och skakade, var helt säker på att Rocker skulle plöja ner mig sparka mig och springa iväg.. Men vi gick lungt tillbaks till stallet så ställde jag in Rocker och gick ner med Lillen efter många om och men följde han med in i hagen, livrädd för tråden.. Efter det hämtade jag Rocker igen, han blev lika stressad denna gång, fast han följde med mig, han såg att lillen var i hagen.. Men usch, jag grät när jag gick in, det var ingen syn jag vill se igen.. Han var så rädd och så stressad älskligen!

- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin