SUR.

"Kära smaragd, du är verklikgen dum i huvudet. En häst som inte duger till någonting! I höger varv är du bra på skritten och traven, men i gallopen är du helt verdelös. I vänster varv är du bra på gallopen, men fullstänigt oduglig i skritten och traven! Du suger verkligen på allt, jävla hästakrake! 

Otroligt att du fortfarande lever, jag borde mördat dig för länge sedan... innan du förstörde mitt liv!! (och alla mina saker)"

Detta "brev" skrev en tjej till sin ponny.
Jag fattar bara inte hur man kan skriva så, visst, skriva en sak, sedan betyder det inte att man menar det, men hon förtjänar ingen häst. Om hästen är så mycket plåga för henne borde hon sälja den..?
Inbland undrar jag hur folk tänker alltså...
Detta var enda inlägget jag läst, läste några kommentarer och tydligen var det en unghäst också, vilket gjorde mig ännu argare! En unghäst har inte lärt sig rätt och fel än..
ÅH! tänker inte äns länka, det är hon inte värd.
Stackars häst säger jag bara!

Jag behövde avreagera mig lite..
- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin