Torsdag i Halmstad!

I torsdags var jag somsagt i Halmstad hela dagen, kollade på båtar, chillade runt och på kvällen såg vi Rix Fm Festival! Dock fotade jag bara ett genrep, får se om ni ser vems sedan på bilderna!
Men artisterna var iallafall Loreen, Jay Smith, Vincent, Erik Segerstedt, Eric Amarillo, Eric Saade och Ulrik Munther! (tror inte jag glömt någon?) Och så självklart rix fm bandet, minns inte vad dom hette, men dom va grymma!




Inte så svårt att gissa kanske!? ;)
Jag filmade även en hel låt dom genrepade.. Sedan när jag lyssnade på det märkte jag att idioterna på Sony Ericsson inte hade lagat mikrofonh*lvettet! Blev sådär lagom sur, men nu har jag iallafall en hel sång filmad på en snyggning! :D

Sedan såg vi även en meega stor segelbåt, största tror jag tillochmed, Gloria hette den och kom ända från Colombia!




Somsagt, den var gaanska enorm, fick lixom inte plats på en bild.. Haha!

Det var iallafall en toppen dag med mamma och pappa i Halmstad! Dock hann jag inte gå in på Hööks som jag planerat :(
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin