Uäääck

Låång dag i skolan idag.. Dock kändes den kortare, kanske för jag var helt borta typ 2-3 lektioner.. Helt frånvarande typ.. Haha!
Efter skolan hämtade mamma mig så åkte vi till trafikskolan och hämtade mina böcker, ska gå moppekurs nästa helg!
När jag kom hem hade jag fått mitt nya simkort till mobilen så pillade lite med den, sedan har jag hjälpt mamma och pappa ute och grejjat, har även tvättat, det var en läxa.. Och nu ska jag snart duscha.. Efter det ska jag nog fortsätta med det jag gör just nu, nämligen pluggar moppe.. Har även engelska tills imorgon så har det och plugga på med.. Känns himla härligt måste jag erkänna! ;)

Nu är jag riktigt sugen på att ge mig ut en sväng med hästen.. Om klockan hade vart 4-5 något.. ;)
Nej, jag får återgå till böckerna nu! Ska försöka bättra mig med bloggen, men som ni förstår har jag en del annat att göra och bloggen måste därför prioriteras rätt långt ner på min lista.. :/

Jag vet att ni sett denna och flera andra bilder från denna dag flera gånger, men han var sjukt underbar, och jag älskar bilderna!
- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin