Framtidsdrömmar!

Fick ett förslag att skriva om mina Framtidsdrömmar, so here we go!

Förra året, slog det mig vad jag ville bli, polis , helst en ridande polis..
Men jag vet inte, för mina drömmar har länge vandrat runt i ett stall med vanvårdade/misshandlade hästar.. Inte att jag vanvårdat/misshandlat! Utan att jag tar hand om hästar, framförallt, men kanske andra djur med.. Ser ofta på "Djurpolisen i Houston" Och sånadär program, och i vissa finns det stall som tar hand om hästar..
Drömmen är att jobba i ett sådant stall, att kunna hjälpa djur till ett bättre liv! Detta är en dröm som både jag och min syster haft länge!
Dock känns det långt borta i fantasierna.. Men om jag blir rik, flyttar jag till ett sådant stall och försöker hjälpa hästarna!

Jag vet inte, Polis verkar lite läskigt.. Men också kul!
Helst vill jag jobba med djur, det är ändå dom jag brinner för.

Jag vill nog inte sitta inne på ett kontor dag ut och dag in.. När jag Praoade var jag i ett stall 1 vecka, och det var helt fantastiskt! (Kanske för jag fick träffa Pandora varje dag..) Men det var också hårt, Mockade först på morgonen, sen fixade vi hö tror jag, delade ut hö och sopade stallet, tog in hästarna, fixade hö igen, mockade, sopade osv, hela dagarna, men samtidigt trivdes jag som handen i handsken, Finns det något bättre än att tillbringa varje dag i stallet, även om det är hårt arbete? Nej, det var G R Y M T!
Åh, nu saknar jag pluttispandoran! <3

Rörigt inlägg, men somsagt, jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med, djur, polis, i stall?  - Tja, vemvet! Vi får se vart tiden bär!

- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin