Full rulle!

I förrgår eftermiddag fick jag finfrämmat, nämligen min kompis från Dalarna som tittade ner hit! :D Superduper trevligt!
Sen på kvällen skulle vi bort till Jennifer och grilla. Helmysigt! Vi stack och fiskade sedan! ;) Fiskenördar som jag och Jennifer blivit! Vanessa och Patricia var också med.. Dock fiskade vi inte speciellt länge för det kom vääärldens åskskur, och att stå i sjön när det åskar va inte så lockande! Vi gick väldigt fort/sprang hem! Med två ganska stora abborrar, och en lite mindre! :)

Sen när mamma och pappa gick hem frågade dom om jag inte ville sova över så, visst. Det gjorde jag! Och det var också megamysigt! :D Fast det åskade..! Tycker verkligen inte om åska, låg hela tiden och tänkte "stackars häst, stackars häst, stackars häst!" Plutten går ju ute dygnet runt, heeelt själv! (än så länge)

När vi vaknade sen åkte Patricia och Vanessa hem ganska direkt. Jennifer bytte om, sedan drog vi hit, och jag bytte om, sen hämtade vi hästen så longerade vi på ridbanan medans den andra tränade balansen genom att sitta utan stigbyglar på Rocker. Jag tyckte redan då att han gick konstigt med bakbenen, och sen när jag red lite efter vi longerat, så sparkade han, så fort han skulle öka.. Tror han har ont i benet igen! :(

Lina, som är Tritills ägare hade köpt ett flugtäcke till honom som inte passade, så jag ska nog testa det på Rocker och om det passar ska jag köpa det, för RockiPocki har fått massa bett, och dom har blivit stora bölder! Stackarn!

Iallafall, efter vi hade ridit bytte vi om, och gick och fiskade igen! Jennifer fick näästan upp en gädda! Men den släppte precis vid båten.. Vi fick upp 3 Abborrar med, men vi var snälla och släppte tillbaks dom!

På kvällen kom Syrran och hennes kille, så vi åt grillat och sen såg vi på High School Musical 1 och 2! :D ska se 3an nu! :)

Oj, detta blev långt, menmen, det är för jag inte uppdaterat fören nu!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin