Hemma tidigt pga. Krämper!

Skämt åsido!

Men jag har problem med höfterna, och syrrans kille fick ont i knänen. Därför drog vi hem tidigt, för tidigt. Vi har vart iväg på Wheels and Wings eller vad det nu heter.. Haha! Det är grymt kul där alltså, Varberg<3

Jag är jättesur för att vi åkte hem så tidigt, man vill ju lixom vara där på kvällen när alla blir som roligast i bilarna - Det där sa jag aldrig! Haha!
Nu ska jag nog ut och pussa lite på ponnyn, han fick vila idag, men imorgon ska vi minsann träna! Vet inte om det blir uteritt eller om det kanske blir ett dressyrpass!

Förslag på vad jag ska skriva om?
Både igår och idag har det vart jättekul att skriva, men har verkligen inget vettigt att skriva om!

- Natalie


Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte fin blogg verkligen!

Vad har du för ponny?

Om du vill kan du ju alltid vara med och tävla om dom nya Magic Bruch borstarna på våran blogg! Men du får skynda dig bara 4 dagar kvar ^^



2011-07-16 @ 23:12:00
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin