Kväll..

Jag tycker dagarna blir kortare och kortare! Hm, kanske för jag går upp i tid och faktiskt gör något på dagarna? ;) Imorgon ska jag och Jennifer vara i stallet, Förvånade ni blev va? ;D
Och sedan ska jag försöka gå en sväng med Rocker, från marken! Får se hur det slutar.. Tänker linda benen så inget händer iallafall!

Nu idag har jag och Jennifer vart i stallet hela dagen, tills klockan 4 då hon åkte hem! Sedan har jag vart ute och hjälpt mamma och pappa lite, har även glott på tv, det var länge sedan! Har även vart ute en sväng så syrran fotade..

Senast vi red Tritill! Det var inte lätt att rida i dessa skor.. ;) Kommenterar ni får ni bildbomb och anledningen till varför det inte var lätt med platta skor!
 - Natalie

Kommentarer
Postat av: Aamanda

Bildbomb! :D

2011-07-27 @ 23:28:42
Postat av: kajsa

vad är det ni håller på med? :O :D

2011-07-27 @ 23:37:59
Postat av: kajsa

kommentar :D

2011-07-28 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin