Livstecken

Jag har inte haft något att säga alls här.. Jag har varit frånvarande från verkligheten och är det än.. Jag är helt lost i One Tree Hill och kan inte sluta titta, ska börja på 3dje säsongen snart.. Jag blir knäpp, sitter uppe hela nätterna och tittar, sover några timmar sedan sitter jag i sängen och tittar tills sent på kvällen då jag går ner och äter och sånt, sedan går jag raka vägen upp igen..

INTE kul!

Menmen, jag är helt galen i Chad Michael Murray så vad ska jag göra? ;)

Häst uppdatering får ni först om någon dag.. Måste reda ut lite saker och så..
Vi hörs snart!
- Natalie

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Välkommen till min värld! :D

2011-08-02 @ 11:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin