Redan kväll..

.. och för min del är det dags för fika och sedan film!

Känns verkligen som jag har fått gjort massor idag!
Började med att jag gick upp 9 någongång, ställde inlägget fel, vi gick inte ut fören runt 10. Iallafall, jag och Jennifer håller på med ett Hemligt uppdrag!
Sedan fixade vi stallgången och packade bilen, hämtade hästen och gjorde honom redo för att åka till träning!

Emelie kände nästan direkt att bakkärran inte alls var med. Hon tyckte han haltade, det syntes inte i våra ögon, men för ett vältränat öga kanske det syns.. Vad vet jag!? Iallafall, så hon red något varv i var i paddocken i trav, sedan räckte det..  Så imrogon blir det upp tidigt och ringa veterinär!

När vi kom hem fixade jag hästen, transporten och packade ur bilen. Sedan gick jag in i några minuter tills jag såg att det var sol ute. Då hämtade jag en strandmadrass och la mej i solen en bra stund! Medans mamma grillade. Så efter det åt vi.
Direkt efter maten gick jag ut och hjälpte mamma och pappa med hundgården, vi bygger om den.

Tröttnade efter några timmar så jag gick till stallet och småpysslade lite till.. Och nu äntligen sitter jag här!
Men jag är dundertrött så somsagt ska jag fika och sedan se film, datorn i knät i sängen, kan det bli bättre!?

Vi hörs imorgon!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin