älsklingen<3

Jag och mamma gick bort till älsklingsponnin ganska nyss. Gosade massor med honom, och självklart hade han lyckats få av sig flughuvan så ögonen rann lite. Upptäckte även ett sår på v.bak. Dock var det inte ljupt, han ömmade inte för tryck och det var torrt. Så det var nog bara en liten reva.. Efter en stund kom även pappa bort och då plockade vi av honom framskorna med, eftersom hovis kommer i nästa vecka!

Såhär älskar han att stå.. Han tycker det är jättemysigt.. :D
Kommer ändå inte hinna rida i helgen, så passar bra att han får skor nästa vecka. Gärna i början av veckan!
Nu sitter jag ute på altanen. Väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag lägga mej hyfsat tidigt idag tänkte jag, allså inte runt 3-4 haha! kanske 12-1 :)

Har fortfarande inget vettigt att skriva om så kom gärna med förslag! :D
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin