gårdagen!

Igår gick jag bort till hästarna och då var Jennifer på ridbanan med Tritill, Kajsa var också med, så jag gick bort till dom efter jag pussat på Rocker, han gnäggade när jag gick från honom<3 söte!
Iallafall, fick känna lite på Tritill, tyckte han var ärligare i handen sist jag och Jennifer red honom. Kan det bero på tränset?
Efteråt tog vi med Rocker upp och pysslade lite med honom. Lindade benen, satte på en tömkörning/longeringsgjord och en lina, satte även på snodden sen när vi kom ner t "mellanhagen" där vi brukar longera. Han var inte alls på humör för longering. Och jag som inte kan riktigt gjorde det jobbigt för oss båda, blev inget långt pass utan jag slutade när han väl gjorde rätt. Sedan tog det kaske 10-15 minuter att få in honom i stallet. Han hade nog tänkt sig ett längre pass, helst att jag hade ridit plutten! Knappt att han ville gå in i hagen igen..
Och idag hinner jag inte gå bort. Men Jennifer och Kajsa ska dit idag igen, ska fråga om dom kan titta till Rocker då med. :)

Har bilder, men på andra datorn, så dom får ni ikväll eller imorgon :)
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin