God morgon ;)

Skönt med sommarlov när man kan sova tills klockan är 12 tycker jag!
Dock ska jag skärpa mej och gå upp 9 så jag hinner se på Sommarlovsmorgon!

Snart kommer Jennifer, hon ville hjälpa mej i stallet. Ska fortsätta städningen idag! Syntes stoor skillnad efter bara 50 minuter, sedan gick jag in och fixade mej för matchen, och dom vann, 1-3 :DD Dock hörde jag på radion att man ska skämmas lite för IFK.. tja, Detta är ju ingen fotbollsblogg så.. ;)
Ska bort till Rocker sen, sätta på flughuvan och försöka ta kort på hans vita hår.
¨
Botik - Ardenner Hingst.
Tja, inte för att skryta, men honom höll jag på en Premiering i sommras (då bilden togs) i bara sandaler! Och han stog där så snällt brevid mej. Jag har även galopperat på denna finfina häst! Det var rätt mäktigt faktiskt ;)

Nu ska jag plocka fram frukost!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin