God.. morgon?

Vaknade för en halvtimma sen kanske..
Idag ska jag kanske rida ut på T. Ska nog även gå med Rocker idag igen, gjorde ju det igår ca 30 minuter, och sen efteråt tog det kanske 15-20 minuter att få in honom i stallet! Han är såå töntig på nya ställen, men jag tror det är för stalldörren är liite för smal för att han ska "våga". Tillslut gick han in iallafall. Duktiga hästen, borstade och pillade lite med honom, smörjde in honom och kollade igenom benen så han inte fått nya sår.
Lite bilder:



Blir nog samma procedur idag.. Gå med honom, och sen stallet och smörja..

Men nu ska jag springa ner och slänga i mej något att äta, sen ska jag bort till Jennifer och planera lite för midsommar med tjejorna!
Efter det ska jag nog hem och byta om bara och sedan sticka bort till hästarna. :)
- Natalie

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysig hage hästarna verkar ha =3

2011-06-25 @ 19:42:56
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin