Godnatt!

Ska lägga mej nu. Imorgon väntar en låång och förhoppningsvis rolig dag! Ska gå upp kl 7-8 och hoppa in i duschen. Sedan ska vi nog till kyrkan en snabbis, efter det direkt till min kompis som ska fixa mitt hår.. Spännande! Sedan ska vi hem, äta något och jag ska sminka mej och så, blir det tid över tar jag kanske en bild och lägger in här då! :) Runt 2 ska vi vara i kyrkan då mamma och pappa är värdpar så vi ska hälsa alla välkomma tydligen (hoppas jag slipper!) efter det finns det nog inte så mycket tid för att blogga, eftersom direkt efter kyrkan drar vi ner till bygdegården och inväntar brudparet! Sedan drar festen igång, och varar nog en bit in på natten ;) Dock ska vi gå hem lite då och då för att rasta hundar / mata dom. 

lite mysig bildsådär..<3
Tja, nu vet ni vad jag ska göra imorgon! Kanske mobilbloggar snabbt om det händer något kul!
- Natalie

Kommentarer
Postat av: Linnéa Göransson

fin bild;)

Och ha det så kul på bröllopet!!!!!!!

2011-06-18 @ 14:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin