godnatt!

Tror jag ska stänga ner datorn och sova tidigt idag.. Känns som jag verkligen behöver sova..
och vill inte sova bort hela sommarlovet så ska lägga mej liite tidigare än 3-4.
Blir nog bättre sen när jag har en häst att rida, då har jag ju något att längta efter när jag stiger upp på morgonen!
Imorgon kommer jag nog inte åka t Rocker, utan ta ut min sista "lovdag" för sedan ska jag kolla till hästarna varje dag i en vecka, vi har delat upp det lite.. :) Har dock inget emot att gå bort varje dag och mysa! Förhoppningsvis får Rocker skor i början av nästa vecka! :D

Nu ska jag nog ta ett hopp åt vänster och landa i sängen, har en känsla av att jag kommer somna rätt fort!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin