HÄRLIGT!

Wiiiiihoooooooooo!

Pappa har fått tag på en hovslagare vi hade förr. När vi hade vårat Ardenner sto, och min lilla Appi<3
Han ska komma såfort han har tid.. Vet dock inte när det blir.. Men man kan ju hoppas att det blir på Fredag/någon gång under dagen, eller Söndag, helst inte på morgonen. På lördag är det somsagt Bröllop för min del!
Och som ni märkt blev det inte Liseberg idag då min ena kompis blev sjuk, och den andra skulle spela match..  Men, jag mår rätt dåligt idag, förskyld, och har svinont i ryggen.. Kanske beror på att jag och jennifer städade i stallet, och jag lyfte en massa tunga saker, och tömde ut en av boxarna, nu är det den andra boxens tur!

Vi hörs senare!
pussokram!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin