Heej!

Har ingentligen ingen blogg lust alls.. Vet inte riktigt varför.. Skulle igentligen vart på T-Kväll i Borås, men fick planera om.. Istället drog jag och Jennifer ner t sjön, tsm med hennes kusiner (våra grannar) och min 3dje kusin! :D
Superkul att vara massa folk när man badar!

Sen gick alla hem, och jag och Jennifer beslutade oss för att dra tillbaks t sjön, men då med fiskespön och fika!
Så har vart iväg hela dagen. Och snart ska jag nog till sjön igen.. Kvällsdopp in my <3 Haha nej, inte riktigt, men jag brukar inte tacka nej t att bada, även om det är kallt ute, tänker lixom "då är det nog varmare i vattnet" och sen hoppar jag i. Haha!

Jag fick upp en Abborre (?) Jennifer fick också upp en sådan, (meeega stor) och så fick hon upp en mört med. Den fick jag, så gav katterna mina fiskar, och Findus sitter och käkar Abborre just nu, Mörten slukade han snabbt! Haha! :D

fr. vänster - Jennifers - Min - Jennifers!
Nej, nu ska jag snart gå så får väl sluta skriva, vi hörs sen!:D
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin