Hejsan!

Åh, jag är sååå trött nu vill jag lova er!

Kom hem runt 2 inatt, somnade väl halv 3 eller något.. Vaknade sedan 8-9 och trodde jag hade försovit mej och missat bussen.. Till skolan alltså. Iallafall, kunde inte somna om så satte mej vid datorn några minuter, sen kom mamma och frågade om jag ville handla med henne, och eftersom jag ändå inte kunde sova sa jag ja, men vi drog ner t varberg istället, så shoppade lite där, sen åkte vi t husvagnen, åt där samt solade, gick ner t havet (jummet!) tog med lite saltvatten hem, måste ta det i ansiktet mot finnar! ;)  + man blir massa brun om man solar med saltvatten! = me like!

Sen kom vi hem och en kort stund efter det kom det folk hit, dock inga roliga så jag sitter här istället!

Åh, mina ben är döda nu. Längtar efter en skön sömn.. Och hoppas kunna sova någon timma längre inatt!
Har faktiskt inget att skriva just nu, förutom att ni får en överraskning om ett tag, tror inte de blir idag dock ;)
- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin