Hejsan!

Åh, jag är såå dum!
Går och lägger mej typ halv 4 på natten. Jag kan bara inte släppa datorn.

Idag vaknade jag 10 i 10, dum som jag var gick jag inte upp. Men nu är jag uppe iallafall och ska ta och ringa pappa för att se om han fått tag på hovslagare. Sedan ska jag springa ut i stallet och fortsätta! I eftermiddag ska jag träffa min Hannigirl!
Och imorgon är det nog Liseberg som gäller. Så måste skriva lite tidsinställda. Har ni något förslag på vad? :)

Fina lillgubben! Saknar honom enormt! Så kul att träna fritt med honom (dock är jag alltid i hage med staket!) men åh. Fy vad jag saknar lillplutten! :(

Jag tycker att ni kommenterar dåligt.. faktiskt.
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin