Kvällsfolk!

Hej på er som sitter uppe på kvällen!
Imorgon händer en speciell sak för mej, ska försöka få det på bild, det vore väl kul? ;)
Dock har min syster glömt sin kamera hos våran faster, så är det okej med lite halvdanna digitalbilder?

Hoppas det, för jag ska fråga Jennifer om hon vill fota!

Åh vad jag saknar att ta lektioner! Längtar tills skorna sitter på. Pappa ska ringa hovslagaren imorgon igen! Morr vad jag är sur på honom!
Nu ska jag faktiskt sova, så jag orkar upp, ska göra den "hemliga saken" på förmiddagen innan värmen bryter ut! Sedan tänkte jag sätta mej och smörja tränsen..
På kvällen väntar fotbollsmatch, sista för "säsongen" eller vad kallar man det? Haha! Iallafall är det i Brämhult så jag blir borta en stund på kvällen.

Nu - Sängen!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin