Nej!

Nu får jag allt ta mej i kragen och börja städa.
Har inte gjort någon nytta alls än idag, tänkte rida Tritill, men bläää, orkar inte med hans jobbiga gångarter, dom är passiga, och galoppen är så 4taktig så man får ont av att rida i galopp på han.. Tölten är det enda som funkar, och ibland skritten, och hur kul är det igentligen..?

Iallafall, ska vrida upp radion på hög volym ute nu och börja städa.
1 Timma iallafall. kl 19.00 börjar en match jag ska  på, så får väl gå in runt 6 så jag hinner fixa mej lite.. ;) Stoppar upp håret i en tunn mössa så slipper jag duscha innan matchen med. :) ska bara tvätta ansiktet sen då.!

Bild från i somras någongång. Och jag vet att det ser ut som händerna drar ner huvudet på honom, men jag gled nästan av så höll mej fast på så sätt..
- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin