Spännande!

Jennifer var snäll och smörjde in Rocker idag. Han har nämligen fått lite sår som jag tänkte smörja varje dag för att få det så lindrigt som möjligt.. Kajsa hade tydligen med sej Ridbyxor och ridstrumpor till mej som jag ska hämta imorgon! Det ska bli spännande! Tyvärr har inte hovis hört av sig än, så vet inte om Rocker får skor imorgon eller inte..

Nu är jag iallafall dunder trött, men tänkte skriva vilka olika attraktioner vi åkte ;) Balder, Kanonen, Spinrock, Kållorado(?) Hang-hai, Flumeride, lisebergsbanan, rabalder, uppschwinget(?), Virvelvinden (tror jag den hette) och jukebox. Kan ha glömt något.. ;) Men vi vann iallafall varsin Stjärnvinst! :DDD Jag vann KexChoklad och Hanna Schweiezer nöt! Kan tillägga att vi åkte alla mellan 1-4 ggr var! :D

Nu ska jag sova, gick ju upp jättetidigt idag.. :(
Godnatt!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin