tjooo!

Blev inte hästen igår heller..
Städade pannrummet/hästrummet med pappa istället, och sedan drog jag iväg med några kompisar till sjön! Kom hem runt halv 10 tror jag så då gick jag och la mej, lat som jag är. :)

Idag hade vi lång dag i skolan, men helt klart bra dag! Mitt lag vann Brännbollen på idrotten! Och jag tror jag drog min axel urled.. Haha! Och sedan nu i eftermiddag vann mitt lag - Team Work!! - och vi fick varsinn glass! Vann 2/2 spökbollsmatcher, 14/15 engelska glosor och var nog ett av de snabbaste på 11 So frågor! :D
Iallafall, efter skolan åkte vi och köpte skor, så jag har precis kommit hem.. Eller, tja, har vart hemma en halv timma kanske. Blir nog inte hästen idag heller, för när mina kompisar kommer hem ska vi nog gå bort och bada igen. Jag har blivit värsta badgrisen! Haha! Badat varje dag sen i Lördags, och i söndags två gånger! :D

Och helt galet att det bara är imorgon kvar, sen skolavslutning och sen Sommarlov!
Knäpp som jag är så vill jag inte ha sommarlov.

Imorgon ska vi städa våra skåp.. Och sedan ska vi se på Frankenstein sen slutar vi! Och jag är riiiiiktigt taggad till Ulrik Munther på Liseberg sen, men har ingen att åka med, så får väl vänta tills 1 Juli.. :(
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin