2002-08-31 --- 2008-09-17







FAN va du är saknad älsklingen,




alla gånger jag va rädd för dej, alla gånger du sparkade mej,


alla gånger du drog omkull mej,


allla gånger du trampade på mina fötter,


alla gånger du bockade,


alla gånger du kastade av mej,




alla mysiga gånger i stallet,


alla härliga barbacka turer,


alla härliga turer bakom kärran,


alla minnen från tävlingar,(även om det bara var små i svansjö ridklubb)


alla minnen från när vi hoppat, (klarat det eller inte,)




ALLT finns kvar, ALLT är som en tung sten att bära i hjärtat dag ut och dag in, minnena finns alltid kvar.




Minnena med dej kommer aldirg försvinna! inte äns blekna en aning!






ApricosM jag lever för du skulle vilja att jag gjorde det om du levde.<3


Om jag bara skulle få träffa den EN endaste gång till, skulle jag ta in ALLT! allt! inte glömma en sekund!<3






ApricosM<3


mittliv!<3

Kopierat från bdb!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
  • bloglovin