God Förmiddag!

Sitter hemma idag, har så jädrans ont i benen efter igår..
Inte alls van att gå och bära och jobba så mycket! Var ju stor förändring i affären, men där kunde jag sätta mej och vila och fortsätta efter någon minut, men i stallet ska alla boxar/spiltor vara mockade vissa tider.. Osv..
Var underbart, jag fick iallafall ta in finaste pluttan igår<3

Alltså jag vet inte vad jag ska göra, jag älskar henne så enormt, jag snackar om henne mer än Rocker. Det svider att säga det, men jag gör det.. Fast när jag är ute hos Rocker så klart jag inte sitter och tänker på Pandora, dock när jag är med lillen, så tänker jag alltid "tänk om detta var Pandoran..<3"
Åh, finaste!!

Ska skriva lite inlägg, och eftersom Brolle kom sist i Melodifestivalen sitter jag nu och lyssnar sönder hans låt, stackare, den är grym! :(

Vad vill ni läsa om!? :)
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin