klart!

Stallet är klart, allt är förberett tills imorgon bitti, ska försöka dra mej ut på en liten tur med Rocker då, han fick vila idag med eftersom han blivit så seg, kan vara för jag slutat med fodret, eller så är det för han fäller nu, kan ju vara både och..
Åh, jag tycker så synd om honom, nu till råga på allt så har han blivit förskyld.. Eller jag tror det, rinner vit gegga ur näsan på han.. Och så nu har han gått hela dagen och frusit, stackarn!
Nu har han iallafall varmt täcke med fleece under.. Funderar på om han ska ha dubbla täcken tills jag kommer hem ikväll.. Låter nog vettigt tycker jag! :)
Ge mer bloggtips!
Spelar ingen roll om det är häst blogg eller inte! :)
- Natalie

Kommentarer
Postat av: ida&fel

2011-03-09 @ 18:30:20
Postat av: ida&felicia

läs & följ gärna våran blogg! :D

2011-03-09 @ 18:31:05
URL: http://classicalpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin