Ridpasset fredag!

Hm, nu måste jag tänka efter!

I fredags red jag själv. Gick en runda med Mamma som uppvärmning, hon med Lillen och jag red Rocker, sen fortsatte jag och red en runda själv..
Han var väldigt uppmärksam på mej hela rundan, och vi tränade galopp.. Galoppfattningar och så.. Att han inte bara ska ta vänster, utan höger ibland med.. ;)
Det är det som är det skumma med honom, ute tar han näst intill alltid vänster, och på bana/ridhus tar han ingen vänster alls!
Men iallafall, var väldigt nöjd med honom så hoppade av och skrittade ner honom från hand, gick en extra sväng så blev väl 1 km innan jag kom hem, sen tog jag av sadeln och la på ulltäcket jag köpte på mässan! Superfint!!
Gick en kort sväng till med honom! :)

Hände inte så mycket, utan han skötte sej utmärkt! :) Mycket egen framåtanda! :)

gammal bild!

- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin